Інститут дизайну, архітектури та журналістики
Про інститут
Інститут дизайну, архітектури та журналістики був заснований у 1997 році як недержавний вищий навчальний і науковий заклад. Сьогодні інститут реклами є лідером у сфері недержавної освіти в Україні за напрямками підготовки "Дизайн" та "Реклама". Ми прагнемо виховати нове покоління фахівців. яке зможе втілювати унікальні та яскраві проекти.
Інститут має свої представництва, що розташовані в різних регіонах України
Спеціальності
Культура та мистецтво (Спеціальність: Дизайн)
Спеціальність «Дизайн» є універсальною. Вона знаходить застосування в багатьох галузях мистецтва та виробництва, постійно користується попитом на ринку праці, забезпечує фахівцю престиж та гідний рівень матеріального благополуччя.
Перелік конкурсних предметів для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:
- Українська мова та література: 100 (профільний);
-
Історія України: 100 (непрофільний);
- або Іноземна мова: 100 (непрофільний);
- або Географія: 100 (непрофільний);
- Творчий конкурс: 125 (профільний).
Терміни навчання
Освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:
- на базі повної загальної середньої освіти: 3 - 4 роки;
- на базі диплома молодшого спеціаліста: 1 - 3 роки.
Освітньо-кваліфікаційні рівень «Магістр»:
- на базі диплома бакалавра, спеціаліста: 1,5 - 2 роки.
Освітньо-науковий рівень "Аспірантура" / "Докторантура":
- на базі диплома магістра: 2 роки.
Практика
Пріоритетним напрямом у підготовці спеціалістів в галузі реклами є практика, яка починається з першого курсу.
Студенти факультету рекламного мистецтва проходять практику у провідних рекламних агенціях, рекламних відділах відомих фірм, видавництвах. Наші постійні партнери: Всеукраїнська рекламне коаліція, Спілка рекламістів України, Виставкова Федерація України, компанії «Євроіндекс», «Метроград», «DIALLA», «Гайдай studio», PA «BigBoard», “Комп&ньон”, «Перехід Медіа» і багато інших.
Протягом навчального року студенти відвідують професійні рекламні заходи: виставки, серед яких рекламна виставка “REX”, Київський Міжнародний фестиваль реклами, студентські фестивалі у Києві та Москві, беруть участь у щорічній Міжнародній Конференції, яку організовує наш Інститут. Це дає можливість слідкувати за станом рекламного ринку, вивчати сучасні рекламні технології, знайомитись з новими тенденціями у галузі комунікацій.
Підчас проходження практики студентам може бути запропонована робота у рекламних агенціях, видавництвах, рекламних компаніях. Студента III-IV курсів мають можливість працевлаштування за фахом.
Сфера професійної діяльності фахівця
Фахівці з дизайну можуть працювати:
- У рекламних агенціях, видавництвах, на посадах, пов'язаних з графічним дизайном;
- в архітектурних та будівельних фірмах на посадах, пов'язаних з дизайном інтер'єрів, ландшафтним дизайном, мас-медіа (радіо, ТБ);
- в фірмах-розробниках комп'ютерних ігор та WEB-дизайну; у профільних навчальних закладах (магістри).
Документи до вступу
- Заява на ім'я директора;
- Чотири кольорові фотокартки (3х4 см);
- Документ про освіту з додатком (орігінал і копія);
- Сертифікати ЗНО;
- Паспорт або свідоцтво про народження (орігінал і копія);
- Військовий квиток або посвідчення про приписку (для військовозабов'язаних);
- Академічну довідку (в разі потреби);
- Ідентифікаційнийкод (орігінал і копія).